Vandaag was de sleuteldag van onze club met als extra leuke toevoeging een gymkhana! Wat was het gezellig druk. Het was wel een beetje fris maar de opkomst was best groot. En de echte bikkels kwamen per Vespa naar Shell Tatelaar te Didam. Petje af hoor.
Er waren ook een aantal nieuwe leden. 1 die we in geschrift al vaak voorbij zagen komen maar er nog nooit een gezicht bij hadden (met zijn lieve dochter) en een kersvers nieuw lid én nog een aspirant lid die aan het eind van het gebeuren mij vertelde bij thuiskomst het lidmaatschap formulier in te zullen vullen. We wachten het af.
Wim S. begon de ochtend met een toespraak om ons allen welkom te heten en wees ons oa waar de koffie thee en limonade stond met een heerlijke verse vulkoek erbij en hebben wij nog gezongen voor ons “gisteren” jarige lid Thijs.
Er werd veel bij gebabbeld tijdens de koffie en daarna kregen wij uitleg en een demonstratie van Wim S en René over de gymkhana route en regels. Thijs beet de spits af. Diverse leden volgden hem in een poging het parcours foutloos af te leggen en dat was best nog wel moeilijk en erg leuk om te zien al die capriolen per Vespa De dochter van Wim kwam met flyers van Brödje (bakkerij bij de Shell) waar we uit het broodjes menu mochten kiezen wat we wilden voor de lunch.(Aangeboden door de club) Een ruime keuze tussen heerlijke verse koude én warme broodjes die ons heerlijk smaakten!
Na de lunch deden nog enkele leden een poging het gymkhana parcours foutloos af te leggen en werd er in de garage geklust aan een Vespa.
Er hing een gezellige, gemoedelijke sfeer onder zowel de oude als nieuwe leden. Ook werd er gesproken over de aankomende events en iedereen heeft reuze zin in het nieuwe Vespa seizoen.
Aan het eind van deze dag werd bekend gemaakt wie de gymkhana gewonnen heeft.
Marco had de eerste prijs voor het gymkhana parcours (een heerlijke fles wijn) en Bart de eerste prijs voor het “slow” oftewel slakken rijden (een doos heerlijke, bijzondere negerzoenen van ijssalon Pisa)
René en Wim S. bedankt voor het organiseren van deze super gezellige een leerzame dag ! En Nanda en Mariska bedankt voor de prachtige foto’s en verslag.