Tekst en foto’s: Mariska Veersma. Mariska bedankt namens het bestuur!

Zaterdag 3 februari was onze algemene leden vergadering te Rheden. De vergadering was in een “nieuwe stijl” en daar heeft het bestuur veel positieve reacties over gekregen!
Het was sowieso een gezellig weerzien voor alle leden. Ook een paar zogenoemde “slapende” leden bezochten onze vergadering en een nieuw lid. Maar liefst 27 leden waren aanwezig.
De vergadering begon met een welkomstwoord van onze voorzitter Rien en daarop volgde het financiële gedeelte gesproken door Wim V en onze club blijkt er gewoon goed voor te staan. Ook qua leden aantal mogen wij niet klagen. Maar liefst 100 leden!
Er werd afscheid genomen van onze penningmeester Wim V die na 5 jaar het stokje overdraagt aan George. En ook Remondo draagt na 5 jaar zijn taak als rit coördinator over aan Bob. Bob heeft als kersverse ritten coördinator al een mooie toer kalender voor ons klaar liggen voor het komende Vespa seizoen.
Jacob was onze secretaris maar vormt nu samen met Fred (lid van VCS) de VSN. Het secretariaat ligt nu in goede handen van Maurice.
Er waren ook een aantal jubilarissen.
-10 jaar; Wouter, Thijs, Nanda, Bart, Erik en Ronald
-15 jaar; Rene
En maar liefst 40 jaar! Hans, Geert-Jan en Ben
Geert-Jan had een boekje meegenomen uit de eerste jaargang van de VSN. Heel bijzonder.
Ook hebben wij er 2 ereleden bij te weten Marja en Ben en werd Hans B extra in het zonnetje gezet omdat hij de oprichter is van onze mooie club die nu 40 jaar bestaat! Eveneens is hij de oprichter van de VSN (Vespa Scooterclub Nederland)
Ook Wim de J medeoprichter kreeg zijn welverdiende aandenken persoonlijk thuis bezorgd door onze voorzitter Rien.
Te zien aan de 100 leden die wij vandaag de dag tellen houden wij de club goed in ere!
Mariska (de schrijfster van dit verslag) werd bedankt voor haar inzet voor het bijhouden van de facebook pagina van onze club.
Na het officiële gedeelte konden we genieten van een aantal foto’s van afgelopen jaar op de beamer. Samengesteld door Maurice.
Er volgde een lekkere lunch bestaande uit een kop soep, broodje kroket en andere belegde broodjes.
Na de lunch volgde er een mooie uitleg door Bob over het maken van een route op diverse gratis internet sites en over de werking van diverse navigatiesystemen met name over het gemak van de B-line.
Het was een gezellige en leerzame dag.
Iedereen bedankt voor jullie inzet ! Of je nou actief in het bestuur zit of bent geweest, een rit uitzet of op een andere manier iets betekend voor de club of gewoonweg op komt dagen om mee te rijden….
Een club bestaat niet zonder leden 😃👍🏼