Vanmiddag was de Sinterkerstborrel van onze club. Remondo en zijn vrouw Irene hadden de clubleden uitgenodigd om bij hun thuis gezellig bij elkaar te komen onder het genot van een hapje en een drankje. Wat werd er veel over de komende Euro Days en World Days gesproken maar ook de Alp Days, de Belgium Days en Pico’s hoorde ik regelmatig vallen.

Ook al was het buiten koud, iedereen had de warme kriebels om diverse Vespa events al in hun agenda te plannen. De één gaat naar allemaal de ander slechts naar één en velen die nog niet kunnen kiezen uit het grote aanbod wat komend Vespa seizoen te bieden heeft. Hoe dan ook het was super gezellig met elkaar. Remondo en Irene bedankt voor jullie gastvrijheid 😃👍🏼 en Olaf bedankt voor de heerlijke zelf gemaakte zalm amuse! (tekst: Mariska Veersma, foto’s Remondo Ricci en Mariska Veersma)