Een prachtige lente rit! Vandaag 21 mei heeft Vespa club Gelderland de lente rit gereden vanaf het Wapen van Elst. Rien was onze ritmeester en had een werkelijk prachtige route uitgezet door het mooie Betuwe.
Het was prachtig weer en iedereen had er weer veel zin in. Ook een aantal leden vanuit Brabant, een gastrijdster uit Noord Holland en onze Richard uit Zuid Holland waren er bij.
We waren gestart met 27 voertuigen en 34 personen! Dat is een ongekend grote groep voor onze club. Echt een mooie grote opkomst.
De lunch werd gehouden bij AVB Classic Scooters te Geldermalsen. Bij aankomst lagen de worstjes en hamburgers al op de bbq en stond er drinken om zelf te pakken. Rien en Wilma hadden de broodjes en drinken voor hun rekening genomen en het vlees met bbq werd ons aangeboden door Anton van AVB Classics Scooters.
Voor beide partijen een dikke duim omhoog!! Bedankt het was lekker en gezellig om op deze manier met ons allen te lunchen! En mocht je in de buurt zijn van Geldermalsen.. loop dan eens binnen bij AVB Classic Scooters. Ze hebben zoveel moois staan. Er is genoeg te zien en uiteraard kun je daar voor (al) je onderdelen terecht.
Na de lunch nog een prachtige route weer terug naar Elst. Dat ging niet helemaal volgens plan maar uiteindelijk zijn we allemaal weer veilig aangekomen bij het eindpunt! Tot onze verbazing had het terras van het Wapen van Elst nog voldoende tafels en stoelen vrij voor onze grote groep zodat we nog gezellig na konden praten bij een glas bier, ijsthee of colaatje (en bitterballen aan de tafel waar deze schrijfster aan zat😁)
Rien dank je wel voor de prachtige rit. Ik heb vernomen dat iedereen er van heeft genoten.  (Klik hier voor de foto’s)
Tot de volgende rit 😃
(25 juni met ritmeester Bob)
(Mariska bedankt voor het schrijven van deze leuke tekst!)