Afgelopen zaterdag 26 maart hadden we weer onze algemene leden vergadering. Beetje later dan normaal maar erg blij dat het weer onder normale omstandigheden kon. Ripperda in Den Nul is een gezellige locatie aan de IJssel met een gezellige vergader ruimte. We begonnen de vergadering met 17 man. Helaas door persoonlijke omstandigheden met 2 bestuursleden minder maar de overige 3 hebben kranig hun mannetje gestaan om alle aspecten uit de agenda goed toe te lichten.Er werd oa gesproken over onze goed gevulde toer kalender en uiteraard over het succesvolle kampeer weekend van afgelopen jaar dat er dus absoluut een vervolg van gaat komen!
Ook financieel zijn we een gezonde club en steeds meer enthousiaste Vespa rijders weten onze gezellige club te vinden.

Uiteraard werd er ook veel aandacht besteedt aan onze aftredende en niet herkiesbare voorzitter Ron van Asselt die ons jaren lang op goede koers heeft gehouden en hebben we er een nieuw bestuurslid bij. Welkom in het bestuur Jacob Hooysma.
Uiteraard moeten we wel goed op koers blijven dus werd er een nieuwe voorzitter gekozen. Rien van de Velden (onze secretaris) had zich verkiesbaar gesteld en werd unaniem goedgekeurd om onze club te besturen. Wij wensen hem veel plezier in zijn nieuwe functie.
Zoals altijd hebben we een prachtig en zeer gedreven bestuur!

Ook waren er een paar jubileum leden. Sommigen waren aanwezig anderen krijgen hun speldje opgestuurd. Aanwezig waren Marja B en Mariska V(Ons nieuwe bestuurslid Jacob nam het spelde voor zijn eigen Marieken mee en stuurde een foto van de overdracht) Ook Remondo van het bestuur werd per video bellen verrast met met een cadeautje voor zijn pasgeboren kindjes. Knuffeltjes en t-shirtjes met ons clublogo erop gedrukt Je kunt niet vroeg genoeg beginnen het Vespa virus over te dragen 😁

Ook Erik van ons bestuur kon niet aanwezig zijn en had nog wel zo’n mooie speech gemaakt voor onze aftredende voorzitter. Maar ja ja zijn speech kon hij op ingenieuze wijze toch nog houden via een opgenomen boodschap op tv
Het was echt super leuk gedaan! Ron heeft er echt om gelachen. Wie niet.
Als dank voor Ron zijn inzet als voorzitter voor 8 jaar (met een tussen pauze) kreeg hij een mooie herinnering in glas aangeboden.

Na de vergadering bleef iedereen gezellig mee lunchen heerlijk buiten in het zonnetje op het mooie terras. Er werden heerlijke hamburgers geserveerd met patatjes en wat salade. Daarna ging ieder zijn eigen weg. Meesten met de auto maar ook een aantal per Vespa.
Het was een mooie vergadering !

Eerstvolgende activiteit is onze sleuteldag op zaterdag 9 april.
Houd email, website en Facebook in de gaten voor meer informatie. Klik hier voor de foto’s