18 januari 2014: ALV en Nieuwjaarsborrel

By 20 januari, 2014Verslagen

2_29Dat een vergadering niet saai hoeft te zijn bewijst de Algemene Leden Vergadering van de VCGE. Voorgezeten door president Ron werd de agenda geanimeerd maar serieus doorgenomen.
We namen afscheid van Johan als secuur penningmeester, Herma werd voor een nieuwe termijn verkozen tot bestuurslid. Met ingang van 2014 zal Jacob de penningen van de vereniging beheren. De kascontrole commissie vond uitbreiding met Wouter.
Verschillende bossen bloemen werden uitgedeeld en extra fleurig door hartelijk applaus.

Na wat verwarring over de afspraken werd dankzij de hoge mate van flexibiliteit van de uitbater van De Hip in Deventer de huiskamer boven het café omgebouwd tot vergaderruimte.
Voor de Nieuwjaarsborrel die de bijeenkomst zou afsluiten, verzamelden we ons weer een verdieping lager. Tap en flessen werden gebruikt en er werd geproost op een gezond en mooi clubjaar 2014.

Een 8-tal resterende leden stak de Deventer Brink over voor een late lunch bij Royal. Erg warm was het daar, maar prima. Daarna allen weer terug naar eigen huis, haard, gezin, boompje, beestje, Vespa.