14 juni 2012: VWD 2012 – Dag 1

By 14 juni, 2012juni 29th, 2012Verslagen

Na het Lee Valley ontbijt met 64 kinderen ging er vlot in. Om half 10 trapten we onze pruttelpotten aan voor de laatste etappe naar London City.
De groep in 2’en gedeeld voor het behoud van overzicht en veiligheid. Tussen 11 en half 12 waren we compleet bij Queen Mary University. Het wachten was nu op wat andere VCGE clubleden. Het campus terrein vulde zich gestaag met oude en nieuwe Vespa’s in alle kleuren van de regenboog.
Na de check in om klokslag 14 uur konden we onze kamers in en daarna op naar de O2 arena.
Onze verwachtingen bleken wat romantischer dan de werkelijkheid. De sfeer waarop we hoopten was zoek. De goed gevulde parkeerplaats was het hoogtepunt.
‘s-Avonds bleken veel collega’s zich op en rond het campus terrein te vermaken. De lokale restaurantjes en de ‘pub around the corner’ profiteerden hier graag van.
We gaan er zelf wat leuks van maken, London bezoeken en genieten.

Foto album – Dag 1 VWD2012