14 januari 2012: ALV

By 15 januari, 2012april 15th, 2012Verslagen

Locatie: Joppe, Het Roode Hert

Een hartelijk en warm welkom in een aangename ruimte gevuld met bekende en nieuwe gezichten. De opkomst was lager dan verwacht, maar dat mocht de pret niet drukken.
De Algemene Leden Vergadering 2012 werd iets na 11’en geopend door de voorzitter. In een keurig tempo rolde een gedegen op elkaar ingespeeld bestuur door de agendapunten heen. Ondanks de zakelijke inhoud was het een prettige bijeenkomst waar voldoende ruimte was voor inbreng van de aanwezige leden.
Bijzondere aandacht was er voor de huldiging van Wim vanwege zijn 25-jarig jubileum, een woord van dank aan Ronald als aftredend lid van de kascommissie en de herverkiezing van Ron als voorzitter van de VCGE.

Na afsluiting van het officiƫle gedeelte een moment om te toosten op het nieuwe jaar. We wensen elkaar en onszelf weer een mooi Vespajaar met mooie dagen om individueel en als club de liefde voor de Vespa te delen en kilometers te maken.

De ALV werd afgesloten met de presentatie van de nieuwe website van de VCGE. Verfrist en met de mogelijkheid invulling te geven aan het gemis van de ‘Vesparade’ zal het hopelijk een middel zijn om potentiĆ«le en trouwe leden een digitaal thuis te bieden.

Voor we ieder huiswaarts gingen genoten we nog van een bord huisgemaakte soep, broodjes en een kopje koffie.

Foto album

One Comment

• Ronald schreef:

Compliment voor deze hernieuwde website van de VGG, het bezoek hieraan is aantrekkelijk en verrassend.
    Zoals geschreven was het ook voor mij een nuttige vergadering, ondanks dat ik deze keer met het OV moest reizen.
    De bloemen die ik gekregen heb staan nu thuis te pronken.

Ronald