Dit jaar was het bij FoodDock te Deventer waar een hele zwerm leden binnenvloog voor het bijwonen van de ALV. Het ‘kantoor van de havenmeester’ was al lekker warm gestookt en de koffie en thee met koeken stonden klaar.

Net iets na 2’en was het bestuur compleet en kon de vergadering worden geopend met een ferme hamerslag door voorzitter Jacob. De vaste agenda onderdelen passeerden de revue en werden vlot afgehandeld. De sfeer was ontspannen zoals dat past bij de VCGE.

Tegen 4’en was er weer een hamerslag die de vergadering ditmaal sloot en we konden ons verplaatsen naar de bar of een van de tafels binnen FoodDock voor een glaasje fris of een tapje. Er was uitgebreid gelegenheid tot napraten en het proeven van de diverse lekkernijen van de verschillende koks.

Rond de klok van 6 uur waren de meeste leden weer thuis of onderweg daar naartoe. De eerste Vespa dag van 2017 was zo weer tot een einde gekomen, met blikken terug en vooruit. De notulen van de dag zullen we via het bestuur ontvangen, een weerzien van de leden staat gepland op 25 maart met het eerste evenement van dit seizoen: een sleuteldag, wellicht met een thema.

Foto Album