In november 2015 bestaat Vespa Club Gelderland 30 jaar.
Wat ons betreft is dit reden voor een feest.
Daarom staat er dit jaar geen Kampeerweekend op het programma,
maar een volledig verzorgd VCGE Jubileum Weekend.

datum: Zaterdag 19 en zondag 20 september 2015
locatie: StayOkay Gorssel, Dortherweg 34, 7216 PT, Kring van Dorth

KOSTEN dag- en avondprogramma:

– voor (duo-)leden VCGE € 12,50 voor het gehele of een deel van het weekend, exclusief overnachting
– voor niet VCGE-leden en introducées die niet VCGE-lid zijn € 40,50 voor het gehele of een deel van het weekend, exclusief overnachting
– kinderen t/m 12 jaar € 10,– voor het gehele of een deel van het weekend, exclusief overnachting
– overnachten: zie hieronder

AANMELDEN:

Aanmelden kan tot uiterlijk zondag 17 mei. Aanmeldingen worden verwerkt op basis van volgorde van binnenkomst. Tot zondag 15 maart wordt voorrang verleend aan VCGE-leden.

PROGRAMMA:

Van zaterdagmorgen tussen 10 en 11 uur tot zondagmiddag rond 15 uur hebben we een gevarieerd programma opgesteld. Hierin is ruimte voor bijpraten, het ophalen van herinneringen en het maken van Vespa plannen voor de toekomst.
Tevens worden er enkele ritten georganiseerd door de prachtige omgeving van de feestlocatie.
Een mooi programma onderdeel wordt het Concours d’Elegance, waarin alle gasten de mogelijkheid wordt geboden zijn of haar Vespa te tonen aan het publiek. In deze show is er voor alle Vespa’s ruimte, van jaren ’50 tot splinternieuw, prachtig of bijzonder, mooi van lelijkheid en dierbaar.
Het programma is zo opgesteld dat er ook voor niet (meer) Vespa-rijdende gasten genoeg te doen en beleven is. Wat je kunt verwachten is:

• zaterdag 19 september
    feestelijk ontvangst
    lunch
    Concours d’Elegance
    korte rondrit
    BBQ buffet
  • zondag 20 september
    pyjamarit
    ontbijt
    grote rondrit
    lunch tijdens rondrit
    afsluiting

Bovengenoemd programma is onder voorbehoud van wijzigingen.

OVERNACHTEN:

Overnachten kan op verschillende manieren. De kosten voor overnachting zijn voor eigen rekening en hierin wordt geen onderscheid gemaakt voor VCGE-lid of niet. De boeking van de overnachting bij StayOkay of camping De Vlinderhoeve wordt door de Jubileum Commissie geregeld.
De mogelijkheden zijn:
StayOkay Gorssel, € 21,50 pp/pn inclusief ontbijt buffet, in huisje of zaal, afhankelijk van beschikbaarheid. Dit is een speciaal tarief. Speciale wensen als privé kamer met 1, 2 of 4 personen kunnen niet worden ingevuld binnen dit tarief. Wanneer je dit toch wilt dien je zelf je boeking te doen bij StayOkay en gelden de reguliere prijzen. Vermeld dan wel dat je deelneemt aan het VCGE weekend.
Vlinderhoeve, camping in eigen kampeermiddel, € 7,50 pp/pn, exclusief ontbijt bij StayOkay. Op de camping is een veld gereserveerd zodat de Vespisten zoveel mogelijk bij elkaar kunnen staan.
– Eigen onderkomen, zelf te regelen.
– Los ontbijtbuffet bij StayOkay Gorssel € 7,– pp

ETEN:

Op het programma staan verschillende eetmomenten. Indien je je in verband met overtuiging of gezondheid houdt aan een bepaald dieet kun je dit aangeven op het aanmeldformulier. We zullen dan ons best doen hier rekening mee te houden en nemen contact met je op om de mogelijkheden te bespreken.

KINDEREN:

Ook voor jonge kinderen is er op het feestterrein voldoende vertier in de vorm van speelweide en een eenvoudige speeltuin. Er is echter geen animatieteam of springkussen. Dus wanneer jij met je kinderen wilt komen kan dit zeker, maar neem dan zelf wat mee zodat het ook voor hen een leuk evenement is.

VRAGEN en INFO:

Bij vragen of opmerkingen kun je je het liefst via e-mail richten tot de Jubileum Commissie via jubileum@vespaclubgelderland.nl Als mailen niet mogelijk is dan kun je bellen met Mariken Hooysma op: 06-55 16 64 32.

Antwoorden op veel gestelde vragen zullen we opnemen in dit informatieoverzicht. Blijf de site dus in de gaten houden voor nieuwe meldingen en ontwikkelingen.

Succes met het invullen van het formulier en tot ziens in september, of eerder bij een van de andere activiteiten van de VCGE.

Met hartelijke groet,

VCGE Bestuur & VCGE Jubileum Commissie