Gast  

Welkom Gast, berichten plaatsen in dit forum vereist registratie.

Paginas: [1]
Onderwerp: Onderhoudsbeurt
Jurgen
Gebruiker
Onderhoudsbeurt
on: June 18, 2015, 23:07

Hallo Allemaal,

Sinds twee weken ben ik in het gelukkige bezit van een P200E, deze heeft een poos stil gestaan dus ik zou graag willen dat iemand haar eens goed nakijkt. Weten jullie iemand of een bedrijf in de buurt van Zwolle die veel verstand van Vespa's heeft en waar ik terecht kan voor een onderhoudsbeurt?

Alvast hartelijk dank voor jullie reacties.

Gr. Jurgen

Vespa VBB62
Gebruiker
Re: Onderhoudsbeurt
on: June 24, 2015, 14:54

Hallo Jurgen,

In de club zijn er vele die de scooter niet wegbrengen, maar zelf repareren.

Als je lid bent, kan je deelnemen aan de sleuteldagen.

Voor een P200 is het lastiger om een zaak te vinden die ze repareert/onderhoud. Meeste zaken zijn toch van de nieuwere modellen.

Ik weet er zo geen 1 eigenlijk, hier in de achterhoek.

Mogelijk dat er binnen de club mensen zijn die dit voor je willen doen, maar dat is uiteraard ook niet gratis.

Ik kan eens voor je rondvragen als je wil?

Groeten Sharon

Remondo Ricci
Gebruiker
on: June 24, 2015, 22:43

Hallo Jurgen,

Heb je de P200E alweer rijdend ? of heeft hij of zij nog steeds wat liefde nodig 😉

Ik woon zelf ik harderwijk en samen met mijn beste vriend (wonend in Nunspeet) hebben wij 5 vespa's in ons bezit welke wij zelf onderhouden.

Voordat we te hard van stapel gaan lopen wil ik wel eerlijk zeggen dat ik eerst de achtertuin aan het verbouwen ben, als ik nu met mijn hobby bezig ga ben ik bang dat ik in de tuin naast de vespa mag slapen 😉

Rijd je P200E wel of doet hij helemaal niks? En zo nee… hoe snel moet je vespa liefde krijgen?

Misschien wat meer informatie over je Vespa (bouwjaar, staat, enz. dan kan ik eens overleggen.

Groet,

Remondo

Jurgen
Gebruiker
on: July 1, 2015, 11:04

Hallo Remondo,

Dank je voor je antwoord! Begrijpelijk dat je tuin zo af en toe wat aandacht nodig is:)

Mijn P200E rijdt wel, alleen slaat ze erg snel af, ik start haar met de choke vol uitgetrokken en dan loopt ze stationair loeihard. Als ik dan ga rijden en ze is warm geworden doe ik de choke weer terug maar dan slaat ze me continue af, m.a.w. zonder choke blijft ze stationair niet lopen. Ze heeft een paar jaar stil gestaan dus een onderhoudsbeurt zou geen kwaad kunnen. Het heeft allemaal niet heel veel haast hoor maar zou er deze zomer nog wel graag op rijden.

Ze is geboren in 1981 en nog in originele staat. Hier en daar wat roestig maar niets ernstigs.

Gr. Jurgen

Thijs
Gebruiker
on: September 11, 2015, 23:58

Hallo Jurgen,

Kijk een op http://www.vespaforum.be/ hier zijn veel topics te vinden over problemen met vespa's van alle soorten.

Mogelijk dat "Mr160" je wat wil helpen ,ik weet toevallig dat hij in die omgeving woont.

Of hij het wil weet ik niet je zal dat zelf moeten vragen door middel van een pbtje of rechtstreeks op het forum in een topic.

Als jij jezelf daar even voorstelt en meld waar je vandaan komt maak je kans dat iemand je op weg helpt.

Mogelijk zit alleen je stationair sproeier verstopt of is gewoonweg je hele carburateur vies.

Ik wil je best wel helpen maar dan zal je toch naar mij toe moeten komen met je vespa.

Groetjes,Thijs.

gl-a150 1960
px200 1994

Paginas: [1]
WP Forum Server door ForumPress | LucidCrew
Versie: 1.7.5 ; Pagina geladen in: 0.023 seconden.